قلعه تاناتوس



Sunday, June 15, 2003

ميگن بعضي ها دست به آب دريا هم كه ميزنن، خشك ميشه.حالا حكايت ماست.اون وقتا كه تازه اومده بوديم دانشگاه، بروبچ همشهري يه Yahooo Group درست كرده بودن واسه خودشون.داغ داغ.روزي هزار دفعه هركدوم توش چيز مينوشتن.ما كه رفتيم عضوشديم، يه دفعه همه چي خوابيد.انگار نه انگار.
حالا دوباره تاريخ داره تكرار ميشه.اين دفعه سر وبلاگ ها. بعد از علي،عزيز،عليرضا،حسام و شهرزادو... حالا نوبت اين ريرا خامونه قمرالملوك شده كه بي‌خيال شه.من كه واقعاً عصباني شدم.حالا درسته شيطون مهربونه چند روز پيش بهت اعلام خطر كرد، ولي دليل نميشه كه اينقدر بترسي. تو كه مي‌خواستي مارو هم به راه راست هدايت كني، پس چي شد؟ من جداً ناراحت شدم (هر چند كه قبول دارم اين يه مساله كاملاً شخصيه)، ولي به دلايلي حق خودم مي‌دونم كه نهايت سعيم رو براي دوباره راه افتادن وبلاگت بكنم . لطفاً اگه دوست داري اپسيلوني حال براي نوشتن بلاگ در من بمونه، هفته اي يه دفعه هم شده يه چيزي بنويس.
من تو زندگيم خيلي كم از كلمه "لطفاً" استفاده كردم.حواست باشه...



   
0 حرف
........................................................................................

Home