قلعه تاناتوس



Wednesday, March 09, 2005

رو دیوار یونیون یه اعلامیه زدن در مورد مراسم روز جهانی زنان. روش یه خانوم (یا آقا) خوشحالی نوشته که "ما نگاه سنتی در مورد برتری مردان بر زنان را محکوم می کنیم" و "ما اعلام می کنیم که فلان و بیسار"...

والا ما که نفهمیدیم کی چی رو محکوم کرد، فقط به شدت یاد بیانیه های آخر راهپیمایی بیست و دو بهمن و روز قدس و اینا افتادیم...یه چیزی تو این مایه ها که "ما آمریکا را نابود اعلام می کنیم" و "اسرائیل رو زیر پا له می کنیم" و قس علی هذا...

من به شدت یه فمینیست های محترم توصیه می کنم که من رو به عنوان مشاور در این موارد استخدام کنن...چون با توجه به تجربیات ارزشمندم، اگه نتونم کاری براشون بکنم هم اقلاً نمیذارم خودشونو ضایع کنن !

ببخشید...رگ فاشیستی من باز قلمبه شد یه لحظه، ولی واسه خودتون می کم عزیزان من. امروز کلی آدم داشتن اون نوشته رو مسخره می کردن.



   
0 حرف
........................................................................................

Home