قلعه تاناتوس



Saturday, May 28, 2005

نمی دانم کتاب سنگی بر گوری را خوانده اید یا نه. اگر نخوادید حتما بخوانید
جالب است که در زندگی داشتن فرزند می تواند چقدر مهم باشد.
بگذریم. دوستان تا چه حد می توان به دل اعتماد کرد.
می دانید واقعا آدم چطور می تواند به قدمهایش و تصمیم هایش مخصوصا اکر در ارتباط با آدمها باشد اطمینان کند. من الان به جایی رسیدم که تقریبا تمام فلسفه دوستی و رفتارهایم زیر سوال رفته
آیا من تمام این دوران اشتباه رفتم
کاش کسی بود که راه را نشان می داد و به آدم می گفت الان درسته الان
اشتباه این طرفی برو
...
در ضمن من همچنان از این همکار و دوستم بی خبرم
فقط از روی نوشته ها می فهمم که زنده ست
و درضمن شرمنده می شم که بلاگش را با مزخرفاتم خراب کردم. کاش حداقل یک دهم این پسره شعر بلد بودم



   
0 حرف
........................................................................................

Home