قلعه تاناتوس



Wednesday, September 14, 2005

بروبچ! قیافه من جور خاصیه؟ رفتارم زشت یا عجیبه؟ تا حالا چیزی گفتم؟...

مامان و بابا و بعضی از دوستان دختر و پسر و حتی منشی های شرکت کم بودن، حالا این رفیق ما ورداشته این وقت شب به من یه eBook به قول خودش عالی هدیه داده.

اسمش اینه:

Double your Dating : What Every Man Should Know About How to Be Successful With Women


تقریباً ده دقیقه اس که این رفیق ما وایساده اینجا کنار من و داره در مورد اهمیت این کتاب برای من صحبت می کنه.به جون خودم من بحث رو شروع نکردم. وسط یه مذاکره کاملاً فنی، یهو یادش اومد.

یاد پارسال افتادم. به دکتر مجد گفتم که مامان و بابا گیر دادن که باید ازدواج کنی و اینا...شروع کرد گفتن که نه! اصلاً این کار رو نکن، تو آمادگیشو نداری، اونا تو رو نمیشناسن و... و گفت که البته باید یه پارتنر خوب داشته باشی چون برات خیلی مفیده و باعث میشه آدم بشی . ولی باید خوب پیداش کنی، و بتونی نگهش داری، این کار سختیه و از این مزخرفات.

بعد از کلی سخنرانی، یهو ساکت شد. یه نگاه عمیقی به من کرد و گفت : "اما...تو این کاره نیستی...بی خیالش شو!"

نمی فهمن که!


می خونمش ببینم صفر ضربدر دو چند میشه.



   
0 حرف
........................................................................................

Home