قلعه تاناتوس



Monday, February 13, 2006

یکی از استادای نازنین ما - اصولاً به نظر من تقریباً همه استادای دانشکده مدیریت شریف نازنینن، ولی این یک نفر شخصیت دوست داشتنی تری داره به نسبت خیلیهاشون- آره، یکی از استادای نازنین ما می گفت که از یه استاد خفن انگلیسی برای تدریس تو دوره دکترا دعوت کرده بوده، طرف هم قبول کرده و اینا...ولی چند وقت پیش ایمیل زده که شرمنده، من سرم شلوغه.

خلاصه اینا پیگیری می کنن و بعد از کلی بهونه، طرف بر می گرده میگه ببین آقا جون، رئیس جمهور شما گفته که هلوکاست افسانه اس...من پدر و مادرم تو اون کوره ها کشته شدن، چطوری میتونم خودم قانع کنم که بیام اونجا به اون کشور خدمت کنم؟



تقریباً یه ساعت با هم در مورد شرایط حرف زدیم. خیلی دلش پر بود.دل همه پره از این فضاحت.



   
0 حرف
........................................................................................

Home