قلعه تاناتوس



Thursday, August 21, 2008

آقا مسؤولین این مملکت نمیذارن ما یه پست سالم بنویسیم تو این وبلاگ...من شرمنده ام، ولی...

رييس‌جمهور با بيان اين كه توجه به خانواده ، مساجد ، نهادينه‌كردن فرهنگ كسب روزي حلال و انتظار مهدوي از برنامه هايي است كه دولت به برنامه پنج ساله سازندگي اضافه كرده است، گفت: دولت معتقد است اين مسائل، اساس و پايه‌هاي نظام اسلامي است و توجه به آن مي‌تواند از وقوع بسياري از مشكلات جلوگيري كند.
.
.
.
وي تصريح كرد: به فضل الهي دوران صهيونيست‌ها به پايان رسيده است و به سران اروپايي و آمريكايي نيز نصيحت مي‌كنيم كه تسليم صهيونيست‌ها نباشند و اگر به پشتيباني آنان دل خوش كنند، متضرر خواهند شد؛ البته در بين سران آمريكا و اروپايي نيز درباره موجوديت صهيونيسم ترديد جدي ايجاد شده و ان‌شاءالله به زودي شاهد برچيده شدن اين جرثومه فساد در منطقه باشيم.
.
.
.
دكتر احمدي‌نژاد در پايان تاكيد كرد: به فضل الهي شرايط جهان به سرعت به سمتي پيش مي‌رود كه ملت‌ها و مردم مناطق گوناگون پايگاهي جز امام پيدا نكنند و توجه به خدا و نياز به انسان صالح كامل در ذهن و انديشه انسان‌ها جاري شده است.

از تابناک

این اعتماد به نفسه رو این جماعت از کجا میارن؟ بابا طرف میخواد فرهنگ کسب روزی حلال و انتظار مهدوی رو تو برنامه پنج ساله توسعه کشور بذاره... اون جمله آخر هم که دیگه خدا بود...


من هروفت سخنرانیای اینو میخونم کم میارم خداییش!



   
1 حرف
........................................................................................

Home