قلعه تاناتوس



Wednesday, August 27, 2008

آقا من شرمنده ام... این دکتر جون نمیذاره...

رييس‌جمهور در بخش ديگري از سخنان خود با تاكيد بر اين كه جهاني شدن و جهاني سازي همه ابعاد زندگي بشر را تحت تاثير قرار داده است، گفت: امروز فرهنگ ، اقتصاد، ديپلماسي و روابط اجتماعي ملت‌ها تحت تاثير جهاني شدن قرار دارد .

دكتر احمدي‌نژاد خاطرنشان كرد: عده‌اي در دنيا اصرار دارند يك نوع انديشه، روش زندگي و مباني را به مردم تحميل كنند و همه جهان را به واسطه آن تحت مديريت خود قرار دهند.

رييس شوراي عالي امنيت ملي كشورمان افزود: انسان خلق شده است كه جهاني بينديشد و جهاني عمل كند و البته انديشه و عمل او در جهاني بودن تحقق حاكميت انسان كامل بر بشريت است.

دُکی موفق شده تو چند دقیقه به خودش یه پنالتی سنگین بزنه...!

رييس‌جمهور تصريح كرد: نفي تهاجم غرب در عرصه‌هاي گوناگون به تنهايي كافي نبوده و ضروري است تعريف و تصويري را از آينده‌اي كه براي بشريت قائل هستيم ، كه همانا حاكميت جهاني اسلام و برپايي جامعه مهدوي است، ترسيم كنيم و آن را به دنيا ارائه دهيم و از سوي ديگر راه رسيدن به اين حاكميت و اتصال بخش‌هاي مختلف آن را نشان دهيم.

دكتر احمدي‌نژاد خاطرنشان كرد: بايد ضمن اين كه سازوكار و هجمه‌هاي غرب را خنثي مي‌كنيم ، دنيايي را كه به آن معتقد هستيم، به جهانيان معرفي كنيم.

وي تصريح كرد: دنيا در آستانه تحولات بسيار بزرگي قرار دارد و از آنجا كه هر تحولي قبل از عينيت بيروني در اذهان عموم مردم شكل مي‌گيرد، انعكاس بيروني آن براي جهانيان اين است كه ملت‌ها به سرعت در حال دگرگوني هستند و دنبال گمشده‌اي مي‌گردند. بدين ترتيب اين مسووليت و مأموريت برعهده نظام و انقلاب اسلامي است كه بشريت را با اين گمشده خود آشنا سازد .

ار تابناک



   
0 حرف
........................................................................................

Home