قلعه تاناتوس



Wednesday, June 23, 2004

اینو که شنیدین:
"کم من فئة قلیلة غلبت فئة کثیرة بأذن الله..."
چه بسیاتر که گروهی کوچک بر گروهی بزرگ به اذن خدا غلبه کردند...

نکته جالب اینه که میگه "گروه کوچک"...نه "گروه خیر کوچک".
یعنی این دسته فسقلی لزوماً خوب ها نیستن که بر بدها پیروز میشن.عکسش هم ممکنه به نظر من...یعنی به خاطر حکمتی که ما ازش بی اطلاعیم، بد ضعیف بر خوب قوی پیروز میشه.

من گاهی اینو حس می کنم.گاهی که نیروهای خوب وجودم رو برنده میبینم و بدها رو بازنده، یهو همه چی برمیگرده.

این آیه فقط برای امید دادن نیست، برای ترسوندن هم هست.یعنی هرچقدر هم که خودتو خوب دیدی، هواست به سپاه دشمن باشه.هرقدر هم که کم باشن، اگه من (خدا) بخوام میتونم برشون گردونم.

امروز من در اوج خوبی ترک برداشتم.



   
0 حرف
........................................................................................

Home