قلعه تاناتوس



Monday, July 05, 2004

خیلی از دوستان شاید از این حرف من بدشون بیاد...ولی به جهنم!

نمی دونم عکس شرق ،کنار اون خبری که در مورد پیشنهاد طرح کنترل پوشش( یا هر چرند دیگه ای) رو دیدید یا نه.
اگه ندیدید از دستش ندید.
من نمی خوام در مورد مسأله ای مثل حجاب دایه مهربانتر از مادر( همون کاسه داغتر از آش) باشم(چون قرار نیست تو گرمای چهل درجه، مانتوی سیاه تنم کنم!)
فقط یه نظری در مورد اون خانم سمت راستی دارم (همون که حتی صورتش هم معلوم نیست).
به نظر من آدمی که با این قیافه میاد تو جامعه، از یه نظر هیچ فرقی با آدمی که لخت مادرزاد میاد بیرون کوچکترین فرقی نداره...چون مشکل اصلی هردوشون در درجه اول ناراحتی شدید روحی-روانیه، نه اعتقادات و این چیزا...

این موجود با این قیافه اومده تو مرکز قانونگذاری مملکت، که اون عکاس پدرسوخته و زبل رویترز عکسشو بگیره و ببره تو بوق کنه...





   
0 حرف
........................................................................................

Home