قلعه تاناتوس



Monday, August 22, 2005

کارد بزنی خونم در نمیاد.

دو سه تا چیز تو این دنیا هست که اگه در مورد اونها به من توهین کنی، مث سگ عصبانی میشم. این مال خود شیفتگیه یا هر چرند دیگه ای، مهم نیست.یکیش مثلاً آی کیو.یکی دیگه هم صدا.

تو سیف الله طلوعی هم که باشی، حق نداری به من بگی "گوشِت ضعیفه"، "پهنای صدات کمه" ، "تحریر نداری" و از همه مهمتر "پتانسیل آواز خوندن نداری"! حق نداری!

تازه بعد از خوندن "تو را سریست که با ما فرو نمی آید...".آواز افشاری ناب.


پ.ن. : از اونجا که الان فکر می کنم همه کسان دیگه ای که در ده پونزده سال گذشته جلوشون خوندم هم همین حس رو دارن (داشتن)، تا اطلاع ثانوی دیگه آواز بی آواز.چرا باید بقیه رو بیخود اذیت کنم؟
هرگز.

آخه یکی نیست بگه مرد حسابی.بگی آواز بلد نیستی، میگم نیستم. ادعایی ندارم.
اما بگی پتانسیل نداری دیگه خیلی زوره به خدا.

سر ضعیف بودن یا قوی بودن "گوش" حاضرم با هر کی بگی مسابقه بدم. یه آواز بذار، ببین کی زودتر میتونه عین خودش بخونه.


پ.ن شماره دو: نارسیسیزم اینجاها خودشو نشون میده

پ.ن . شماره سه : هرکی از این به بعد به من بگه باید ادامه بدی، فحشش میدم.



   
0 حرف
........................................................................................

Home