قلعه تاناتوس



Monday, October 17, 2005

هفته بهداشت روان رو به همه دوستان و نزدیکان عزیز، اعم از خیلی سالم، نسبتاً سالم، معمولی، افسرده، مانیک، بایپولار نوع یک، بایپولار نوع دو، پارانوئید، اسکیزوئید، شیزوفرن، خودشیفته، هومو سکچوال، ترانس سکچوال و عزیزان فراوان دارای passive dependent personality disorder،characteristic disorder، فوبیای اجتماعی و شخصیت anti-social و سایر دوستان و فامیل وابسته، به خصوص اهالی محله های مختلف دانشگاه صنعتی شریف تبریک عرض می نماییم.


پ.ن 1: امروز به همین مناسبت، مرکز مشاوره دانشگاه تهران یه جلسه داشت. دکتر صنعتی ، مکری و عشایری، به همراه خانم دکتر معین عزیز من حرف زدن. در سه محور روابط زن و مرد، اعتیاد و رابطه موسیقی و بهداشت روان.
با دو سه تا از بچه های گروه رفتیم.جای همه خالی.

پ.ن 2: باز هم به همین مناسبت، یه نمایشگاه کتاب توی خوابگاه پسران دانشکده پزشکی برقراره که البته خانومای محترمه هم میتونن برن. کتابهاییه که به قول خانوم دکتر، از نظر آکادمیک تأیید میشه. مثل این چرندیات بازاری نیست.فردا شب و پس فردا شب هم هست، از ساعت پنج تا ده.

پ.ن 3: باز هم در همین راستا، وقتی به خانوم دکتر گفتم که من چون دانشگاه تهرانی نیستم، بهم تخفیف نمیدن، گفت : عیب نداره. تو با خودم بیا...
آی حال کردم! آی حال کردم! نمی فهمین که!



   
0 حرف
........................................................................................

Home