قلعه تاناتوس



Saturday, January 07, 2006

من یه توضیح کوچولو در مورد این پست دو تا پایین تر بدم.

من توی این وبلاگ، اصولاً سعی می کنم مرزهای منطق رو بزنم کنار و از احساسم بنویسم. احساسی که قطعاً مثل همه آدمهای دیگه لزوماً با منطق سازگار نیست، و نباید هم باشه (چون در غیر این صورت مفهوم دفاع روانی بی معنی می شد).

من همون اولش نوشتم که این قضیه برای فلسطینی ها و همه آدم های صلح طلب بده. قطعاً بده.مطمئن هم باشید خیلی زیاد این چند سال فلسطین و اسرائیل رو دنبال کردم.

من فقط در مورد حسم نسبت به یه آدم کش صحبت کردم. همین.هرچند سابقه جنایاتش مربوط به سالها پیش باشه و اخیراً به خاطر عقب نشینی از غزه، آخوندهای یهودی کلی فحش ناموسی بهش داده باشن و الان رسماً جشن گرفته باشن.

اصلاً همتون میدونید که من تو انتخابات ریاست جمهوری امسال واسه کی تبلیغات می کردم. فکر می کنید سابقشو نمی دونستم؟



   
0 حرف
........................................................................................

Home