قلعه تاناتوس



Monday, December 04, 2006

گزارش زنده از نمایشکاه ITU 2006 - قسمت اول:

دیشب حدود 10 رسیدیم. توی فرودگاه، این ایده مطرح شد که با اون خستگی، صاف بریم نمایشگاه و غرفه رو setup کنیم. خلاصه چشمتون روز بد نبینه، فقط چهار تا بلیط آخری که ما توی تهران check in کرده بودیم، حدود 190 کیلو بار داشت!

با یه وضع فجیعی با مترو اومدیم نمایشگاه، و بر خلاف نمایشگاه های ایران که اصولاً همه غرفه ها صبح روز اول کارشون رو تموم می کنن، دیدیم که کار همه تموم شده و رفتن خونشون، به جز ما! (البته بیشتر آماده سازی قبلاً انجام شده بود، به لطف آقای ثروتی که میشناسینش).

غرفه ایران یه غرفه گرده. من برای جلب توجه و قشنگ کردن کار، سفارش کرده بودم که یه استند تر و تمیز دو متر در یه متر برامون بزنن (امیر حسین جان، اینجا رو داشته باش)...چشمتون روز بد نبینه، اومدم دیدم توی این غرفه گرد، جای ما افتاده درست روبروی موتورولا، و جلو استند من، عکس یه خانوم مهربونی هست با یه لباس خیلی غیر اسلامی به ابعاد هفت متر در پنج متر! تازه شرکت به اون عظمت که برای جلب مشتری به غرفه اش اصولاً نباید مشکلی داشته باشه، چندین تا خانوم مهربون دیگه رو با لباس های مشابه مورد گفته شده استخدام کرده که ملت بیان تو باهاشون عکس بگیرن!

دیشب بچه های شرکت های دیگه به من پیشنهاد می کردن که در مقابل این اقدام خائنانه موتورولا، امروز با پیژامه بیام تو نمایشگاه که همه به من نگاه کنن!

بازم می نویسم.



   
2 حرف
........................................................................................

Home