قلعه تاناتوس



Thursday, August 02, 2007

یه اتفاق کوچیک. وقتی داشتم می رفتم، موبایلمو خاموش کردم. دیگه روشن نشد.

پیش هر کی بردمش گفت مشکل نرم افزاری داره، که یه پیامد کوچیک هم بعدشه: همه contact ها و sms هام پاک میشن!

contact رو دوباره میشه پیدا کرد، ولی راستشو بگم، دلم خون شد واسه از دست دادن sms ها. من دو ساله که موبایل دارم، و از روز اول sms های خاصی هنوز توی گوشیم بود. پیام های پر از زندگی، پیام های پر از مرگ، خیلی پر از مرگ. از بیشتر کسانی که من میدونم اینجا رو میخونن حداقل یک sms توش بود.

موافقت کردم که reset اش کنن، اما مث اینکه کلی خاطره مُرد. خیلی ساده.دردم گرفت.

حالا خوبه که من به نشانه و پیام و این حرفا اعتقادی ندارم، ولی...زندگی از نو، آیا؟


پ.ن: رفقای عزیز. لطفاً یه sms بهم بزنین که شمارتونو داشته باشم.



   
2 حرف
........................................................................................

Home